Nieuwste aanwinsten van Argos Wityu • Chief Operations Officer • Chief Financial Officer • Communications Director

17/10/2019 – Persbericht!#!

Milaan (Italië), Frankfurt (Duitsland), Parijs (Frankrijk) 17 oktober 2019 – De Europese onafhankelijke private-equity-groep Argos Wityu maakt bij deze de volgende benoemingen bekend: Giuseppe Bonsignore in de functie van Chief Operations Officer, Jacqui Darbyshire in de functie van Chief Financial Officer en Coralie Cornet in de functie van Communications Director. Daarnaast is Lee Tagg als Fund Financial Controller in Parijs in dienst getreden.

De expertise van de Franse, Italiaanse en Duitse beleggingsteams wordt met de komst van de volgende nieuwe professionals verder uitgediept:

Louis Godron, Partner bij Argos Wityu, zegt: “Het is een privilege Giuseppe, Jacqui en Coralie in ons midden te mogen verwelkomen. Dankzij onze bedrijfsstructuur kunnen we ons in de toekomst bijzonder efficiënt en snel ontwikkelen. Daarnaast mag ons beleggingsteam zich in de handen wrijven met zo’n grote aanwas van getalenteerde professionals. Dermate deskundige teams zijn onmisbaar voor onze ambitie om uit te groeien tot toonaangevend fonds in het Europese middensegment.