Promoties binnen Argos Wityu

Vier nieuwe partners
Vier nieuwe bestuurders: drie uit eigen gelederen, één van buiten

11/09/2019 – Persbericht!#!

Brussel (België), Frankfurt (Duitsland), Milaan (Italië), Parijs (Frankrijk) 11 september 2019 – Argos Wityu maakt de benoeming van vier nieuwe partners bekend: Rainer Derix (Duitsland), Alessio Manigrasso (Italië), Maarten Meijssen en Richard Reis (beide uit de Benelux). De nieuwe partners hebben gemiddeld acht jaar ervaring binnen Argos Wityu en 10 jaar in private equity. Daarnaast zijn Simon Guichard, Thomas Ribéreau (beide uit Frankrijk) en Fabian Söffge (Duitsland) benoemd tot bestuurder en is Andrea Pavesi (Italië) als bestuurder van buiten aangetrokken. Het Argos Wityu-investeringsteam bestaat uit 33 personen, waaronder 10 partners.

Gilles Mougenot, partner bij Argos Wityu, legt uit: “Het DNA van de Groep is altijd gericht op het promoten van talent en het benoemen van de beste mensen tot partner. In deze geest hebben de partners een Argos Academy opgezet die toekomstige partners selecteert en opleidt. Vandaag de dag zijn alle partners verheugd met deze vier benoemingen, de promotie van drie nieuwe bestuurders en de aanwerving van Andrea Pavesi. Deze uitbreiding van ons team sterkt ons in de ambitie om een van de topbeleggingsfondsen in het middensegment van de Europese markt te worden.”